donderdag 20 april 2017

Cavaillon met ham

Vorig weekend zijn mijn schoonbroer, -zus en hun 3 kinderen op vakantie gekomen naar ons vanuit Denemarken. Hoewel ze maar kwakkelweer voorspelden, toch heel veel chance gehad en lekker genoten van 't lentezonnetje. Eén dag naar Rijsel geweest en ook een dag gewoon hier in Gent rondgewandeld (want Nis - 16 jaar - mocht kleren kiezen, dus rekenden ze op mij voor hippe winkels - help! - gelukkig heeft ie toch een trui en wat basisstukken gevonden! Hoewel 't meer geluk was, dan mijn kennis van hippe winkels :-S) En ie mocht kiezen voor 't eten... hou wou Turks (lees: pitta), we waren niet ver van de Sleepstraat, dus de keuze was rap gemaakt. Ons daar zo overeten, dat we 's avonds maar iets licht nodig hadden. En deze is gewoon ideaal, perfect, o zo simpel en altijd lekker! En 't smaakte ons mega! In onze veranda, waar 't over de 30° was op 't gemakske. Zijn ook zo'n leuke mensen, dus gezelligheid of hygge, gezien 't Denen zijn, is nooit veraf!

Ingrediënten:
Cavaillon-meloen, ham, walnoten

Recept:
Wreed veel ga ik hier niet uitleggen hé... 't spreekt nogal voor zichzelf :-S Wel koop ik sinds vorige zomer hier nu altijd onderstaande voor als 'ham'. Vind je in de Delhaize en is er écht voor gemaakt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten