zondag 19 maart 2017

Seldersoep

Nog maar net geproefd en ik ben al verslaafd aan deze soep! Zooo lekker!!

Gisteren zijn ze onze nieuwe diepvries komen leveren van de Mediamarkt. Hoewel de 2 schreven in de vloer een serieuze domper zijn en het feit dat die 2 levermannen zeiden dat het niet van hen was, dat ze onze oude diepvries (die ze terug meenemen) constant opgetild hebben, dat die niet aan de vloer gekomen is, terwijl je het zo kon horen, het klonk als nagels op een krijtbord trekken. Dus ik meteen gaan kijken en ja hoor. Maar niet volgens die 2 meneren. Dus ja da's weer een les geleerd. Geen mediamarkt meer, want toen ik vriendelijk belde om het te melden, was die mevrouw aan de lijn zo defensief. Echt niet te doen, ik voelde me zelfs wat aangevallen. Niet meer dus.

Gelukkig ben ik terug helemaal ontspannen na mijn kooknamiddag om onze vriezer vol te stoppen! Dit soepje is écht niet toe doen hoe lekker.

Ingrediënten:
Een bussel bleekselder, 2 middelgrote aardappelen, een uitje, dille

Recept:

  • Een flinke kluit boter smelten en alles aanstoven. Met dat ik ondertussen nog met vanalles anders bezig was, heeft deze zeker 10 à 15 minuten staan stoven. Weet niet of 't daaraan ligt, maar volgende keer dus opnieuw!
  • 1 liter water, 2 kippebouillonblokjes toevoegen en een theelepel dille
  • Kwartierke tot 20 minuutjes laten koken, mixen en klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten